AUDYT KTÓRY PRAWDĘ POWIE
aby być przygotowanym na wszystko

Podczas audytu ubezpieczeniowego określane są najwrażliwsze i najbardziej niebezpieczne obszary działalnosci, oraz procedury i ich postanowienia, które w efekcie mogą być bezpośrednią lub pośrednią przyczyną powstawania szkód lub co gorsza odmowy wypłaty odszkodowania przez zakład ubezpieczeń.
Naszym celem jest dostarczanie Panstwu zindywidualizowanych rozwiązań w obszarze zarządzania ryzykiem począwszy od identyfikacji ryzyka, poprzez jego uplasowanie,
a kończąc na monitowaniu i kontrolowaniu, przebiegów ochrony ubezpieczeniowej i wprowadzonych zmian.
Uniwersalność proponowanej procedury polega na możliwosci stosowania jej zarówno w obszarach ryzyk majątkowych, cywilno-prawnych i finansowych, ale także w zakresie szeroko rozumianych programów employee benfits, z grupowym ubezpieczeniem na życie i programem PPK włącznie.
PROCES AUDIT RISK
zarządzany w całosci przez EXITO CONSULTING Sp. z o.o.,
który jest głównym koordynatorem i dostawcą audytu ubezpieczeniowego
ZEBRANIE
DOKUMENTACJI
Pierwszym etapem procesu audit risk jest zebranie dokumentacji oraz uzgadnienia szczegółowego zakresu i harmonogramu prac.
STWORZENIE
MAPY RYZYKA
Ustalamy grupy ryzyk z uwzglednieniem
i specjalistycznych zakresów ryzyka Przeprowadzamy wizje lokalne, konsultacje z pracownikami
PROGRAM OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ
Sprawdzenie aktualnego programu ubezpieczeń realiujemy poprzez ustalenie co jest objęte zakresem a co powinno zostać ubezpieczone i rekomendujemy dalsze działania.
USTALAMY KOSZTY
UBEZPIECZENIA
Dobieramy optymalne rozwiązanie w zakresie ponoszenia kosztów ubezpieczenia oraz obsługi z tym związanej.
LIKWIDACJA
SZKÓD
Sprawdzamy procedury likwidacji szkód, optymalizujemy zakres działania
STRATEGIA OCHRONY
UBEZPIECZENIOWEJ
Zbieramy dokumentacje, uzgadniamy zakres i harmonogram prac
PODSUMOWANIE
I REKOMENDACJA
Zbieramy dokumentacje, uzgadniamy zakres i harmonogram prac